top of page

קומפרסור SSL Fusion ב 146₪ לזמן מוגבל



האתר PluginBoutique מציע את קומפרסור SSL Fusion HF תמורת 36$ בלבד לזמן מוגבל.


זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת לעדכן את ארגז הכלים שלך עם קומפרסור מחברת Solid State Logic, חברה בריטית שאינה זקוקה לשום היכרות. מה שמייחד את הקומפרסור הזה מהאחרים בשוק העמוס, הוא היכולת שלו לרסן את הקשיחות וההתקף של הסאונד שלך. ואכן, הוא משפיע רק על תדרים שמעל לסף שהגדרתם ומספק צליל דמוי מכשיר הקלטה הייחודי שמעגל טיפה את הסאונד בתדרים הגבוהיים.


היחס, ההתקף והשחרור מותאמים כולם קבועים מראש כדי להשיג שקיפות מרבית ודחיסה חלקה. יתר על כן, הממשק נקי ופשוט מאוד לשימוש, עם כל הפרמטרים החשובים מול העיניים.


יש לכם ווליום כניסה ויציאה על מנת להתאים את הווליום של הסיגנל, בנוסף ל"Threshold" וכפתור MIX כדי להחליט כמה מהאפקט ישמע בהתאם לצרכים שלך.


דבר טוב נוסף שקיים כאן הוא מצב האזנה, שמפעיל סולו על הסיגנל שמתקמפרס בעיקר. זה יעזור לך להבין טוב יותר על מה אתה משפיע בסאונד ולקבל החלטות מיקס טובות יותר.


תכונות נפלאות נוספות הן כפתור ה-Auto Gain והעזרה המובנית. ה-Auto Gain מסדר ווליום יציאה אוטומטי על התדרים הגבוהים - אתם יכולים לנסות להשתמש בו על תופים בהגדרות קיצוניות יותר כדי לרכך את הקשיחות תוך שמירה על מצלתיים קריספיים, למשל.


כצפוי, העזרה המובנית עוזרת לך לגלות את הכפתורים בממשק כדי להבין מה כל אחד עושה. כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על סמל '?' ולעבור עם העכבר על פקדי ה-GUI לקבלת מידע נוסף על כל אחד מהם.


מצב ה-ECO מפחית את ה latency ושימוש במעבד והוא שימושי למטרות הקלטה.


קיים גם פונקציונליות של undo\redo ו-A/B כדי להשוות הגדרות שונות באופן מיידי.


לקומפרסור SSL Fusion HF יש גם פריסטים שתוכננו על ידי מפיקים ומהנדסים ברמה עולמית כמו אדריאן הול, קיסר אדמונדס ושון דיווין כדי לעזור לך להתחיל.


זה אולי לא מתקדם כמו פלאגין הקסם הנודע Soothe2, אבל זה יכול לעזור לך עם משימות דומות.


הפלאגין זמין עבור מחשבי Windows ו-macOS 64 סיביות, עם AU, VST2, VST3 ו-AAX Native כפורמטים. שימו לב שריך חשבון iLok כדי לאקטב את התוכנה.


קישור: SSL



Comments


bottom of page