top of page

סינטיסיזר חינם - helm



הסינטי HELM הוא סינתיסייזר וירטואלי רב-פלטפורמות חינמי שפותח על ידי מאט טייטל, ארוז במנוע סינתזה בעל יכולת חזקות מתחת לעיצוב טוב מאוד. ברצינות, ה-GUI הוא אחד הטובים שראיתי לאחרונה בין מהדורות התוכנה החינמית, עם פלטת צבעים מרגיעה וצלליות בסגנון מכשירים אמיתיים מתחת לכפתורים. זה תענוג להסתכל עליו ומתאים לחלוטין לישיבה ממושכת בכדי ליצור את הסאונד שאתם רוצים.


איכות הצליל הכללית של מנוע הסינתזה של Helm גם היא טובה מאוד, אולם מה שעוד יותר טוב הוא העובדה שהמכשיר מגיע עם כמה תכונות שאיננו רואים בדרך כלל בסינתיסייזרים חינמיים. פילטר הפורמנטים ומודול אפקט הגמגום יכולים להוביל לכמה תוצאות מסודרות באופן מפתיע כאשר משתמשים בהם במקביל, במיוחד אם אתם מחפשים מקצבים ורעשים המתאימים לשימוש במוזיקה אלקטרונית מודרנית. כמו כן, פקדי המודולוציה מונחים בצורה מושלמת על פני הממשק וקל לחבר אלמנטים שונים של מנוע הסאונד, כמו גם להבין איזה יעד ממודל על ידי איזה מקור מידול.


הסינט Helm היא תוכנת open source, מה שאומר שאתם יכולים להסתכל על קוד המקור (זמין באתר של המפתח) וללמוד אותו או אפילו לשנות אותו לפי טעמכם. אם תרצו להראות תמיכה בעבודתו של מאט טייטל על Helm, תוכלו לתרום דרך אתר האינטרנט של המפתח, או לרכוש סט של מדבקות ויניל סינתיסייזר של Helm.


ניתן להוריד את הסינטי מהאתר של מאט טיטל כאן - helm

Comments


bottom of page