top of page

סינטיסיזר wavetable חינם - vital




מאט טיטל הוציא את vital סינטיסיזר חינמי בפורמטים של VST, VST3, AU ו-LV2 עבור מחשבי PC ומחשבי Mac וגם linux. זה הסינטי השני כבר שהוא מוציא אחרי הסינטי הפופלרי הקודם שלו helm.



אין ספק ש- Vital הוא הפלאגין החינמי הגדול ביותר שיצא בשנת 2020. רוב הסיכויים שהוא ייחשב לסינתיסייזר החינמי הטוב ביותר גם בשנים הבאות.


הסינטי Vital זמין בארבע גרסאות במחיר שונה:



  • vital basic - בחינם

  • vital plus - 100 ₪

  • vital pro - 325 ₪

  • מנוי חודשי - 20 ₪ לחודש.



הפונקציונליות של התוכנה זהה בכל ארבע המהדורות של Vital. זה אומר שאתה יכול להשמיע את אותם הצלילים עם Vital Basic (חינם) ו-Vital Pro ($80). ההבדל הוא בכמות הפריסטים הקיימים בתוכנה ו-wavetables הכלולים. בהתחשב בכל הדברים האלה, התמחור של התוכנה נורא הגון. משתמשי הגרסה החינמית יכולים לנצל את מלוא התוכנה. משתמשים שירצו לרכוש את המוצר המלא יקבלו כמות גדולה של תוכן נוסף והטבות בונוס.



הנה מבט מקרוב על ההבדלים בין Vital Basic, Vital Plus, Vital Pro ו-Vital Subscription.



המהדורה החינמית של Vital מגיעה עם 75 פריסטים ו-25 wavetables. שדרגו ל-Vital Plus ותקבלו 250 פריסטים, יחד עם 70 wavetables. הגרסה המתקדמת ביותר שנקראת Vital Pro מגיעה עם למעלה מ-400 פריסטים, 150 wavetables, פונקציונליות של טקסט ל-wavetable והטבות בלעדיות.

גרסת המנוי עולה $5 לחודש והיא מוסיפה גישה ראשונה בלעדית לתכונות חדשות, הטבות למנויים בלבד, תמיכה בעדיפות וזיכויים חודשיים.



מבחינת פונקציונליות, Vital מתחרה (ובמקרים מסוימים אפילו עולה על) הסינתיסייזרים הפופולריים ביותר בשוק של היום.



גולת הכותרת, עם זאת, היא ממשק המשתמש של Vital. עבור סינתיסייזר כה מורכב, קשה (אם לא בלתי אפשרי) לדמיין עיצוב GUI אינטואיטיבי ומאורגן יותר מזה.

הסינטי Vital הוא סינתיסייזר מפלצתי, אבל קל לעקוב אחר כל ניתובי המודולציה וההגדרות. עורך ה wavetable הוא אינטואיטיבי וערכת הצבעים פנטסטית.



כדי להוריד את Vital, בקרו בדף המוצר המקושר למטה ולחצו על כפתור "get vital" בתפריט העליון. לאחר מכן, לחצו על אחת מארבע האפשרויות הזמינות, צרו שם משתמש לחשבון באתר או היכנסו לחשבון קיים, והורידו את תוכנת ההתקנה.




קישור לאתר: vital









Commentaires


bottom of page