top of page

TDR Nova Equalizer



בואו נסתכל מקרוב על TDR Nova, אפקט אודיו חינמי שנחשב לעתים קרובות כפלאגין ה-EQ החינמי הטוב ביותר בשוק.

בבסיסו, Nova הוא פלאגין אקולייזר דינמי מקבילי עבור macOS ו-Windows.


מה הפך את TDR Nova לטוב כל כך?

על פני השטח, Nova הוא EQ פרמטרי בעל ארבעה בנדים שימושי מאוד עם מסנני Highpass ו-lowpass נוספים עם ארבע הגדרות שיפוע הנעות בין 6dB/oct ל-72dB/oct. עם ארבע רצועות EQ ושיפועי פילטר המגיעים ל-72dB/Oct, כבר אפשר להיות די כירורגי בתחום ה-EQ הסטנדרטים שיש היום.

הפלאגין מאוד נקי, חלק ומתפקד היטב. כמו תוספי EQ רבים, הוא אינו חסין לקצת צרימה בעת הגברת תדרים גבוהים, אך יש לו תכונת פיצוי (EQ Gain) שמטרתה לשמור על עוצמת הקול כאשר מגבירים תדרים.


תכונות כמו EQ Gain, מנתח ספקטרלי מובנה ומצבי עיבוד שונים תורמים לחבילה כוללת שחורגת מהמחיר הממוצע בחינם.


בתור EQ דינמי, Nova מאפשרת לך לבצע EQ לחלקים החזקים יותר של תדר ספציפי השונה מהחלקים השקטים יותר, וזו דרך מצוינת להתמודד עם מצלתיים קשים או שירה בעייתית.


הפלאגין Nova הוא כלי עיבוד דינמי גמיש המכסה יישומים רבים, החל מ-EQ בסיסי ועד להגדרות מסוג מולטי בנד קומפרישן.

איקיו דינמי מועדף לפעמים על פני מולטי בנד קומפרישן כאשר עוסקים בתרים ספציפיים. מכיוון שאין crosseover filter, מתקבלת תוצאה שקופה יותר תוך שמירה על חלק מהשפעות ההדבקה של מולטיבנד קומפרישן.

לנובה יש ממשק מלוטש, אפילו לפי הסטנדרטים של היום, עם פריסת EQ פרמטרית טיפוסית, פקדים דינמיים נוספים וזרימת עבודה אינטואיטיבית. גרף הגרירה והשחרור הגדול מקל על שימוש בפסי EQ ואפילו יש לו כפתור סידור לפי תדר שמונע בלבול של מספר בנדים

.

האם TDR Nova עדיין שווה היום?

בהחלט. חלק מהתוספים לא מזדקנים היטב, אבל Nova הוא פריט חינמי ששווה לבדוק אם עדיין אין לך אותו. עם יציאתו בשנת 2015, טומיסלב אמר, "הדבר המרשים ביותר ב-TDR Nova הוא באיזו קלות הוא הופך מ-EQ פרמטרי פשוט לאקולייזר דינמי סופר מדויק".

וזה עדיין נכון היום מכיוון שהוא מספק למשתמשים מנוסים זרימת עבודה מהירה מאוד שמפיקה תוצאות מוצקות ומציעה למתחילים דרך פחות מאיימת לעולם של EQ דינמי.

אני נלהב מרוב הדברים שעוזרים למשתמשים ללמוד יותר ממה שהם מבינים, בתנאי שזה לא



רק עושה הכל בשבילך בלי הסבר, ואני חושב שנובה מתאימה לתיאור הזה.


הורדה: tdr nova

Comentários


bottom of page