top of page

Native Instruments KOMPLETE START Bundle



חברת native instrument הוציאה חבילת פלאגינים בסיסית בחינם עם המון כלים שיכולים לעזור לכם.

החבילה KOMPLETE START כוללת שישה סינתיסייזרים וירטואליים, תשעה כלים מבוססי דגימות, שני אפקטים, למעלה מ-1,500 לופים, יחד עם מהדורות הנגן החינמיות של Kontakt ו-Reaktor. רוב התוכן הכלול היה זמין בעבר להורדה בחינם בנפרד, אך משתמשים המעוניינים יכולים כעת למצוא אותם ארוזים בנוחות בחבילת מוצרים אחת.


מפיקים מתחילים שמחפשים את הסט הראשון שלהם של כלי יצירת מוזיקה איכותיים יגלו ש-KOMPLETE START מספק את נקודת ההתחלה המושלמת. סינתיסייזרים וירטואליים כמו LazerBass, Carbon 2 ו-TRK-01 Bass מספקים צלילים אלקטרוניים באיכות מקצועית שניתן לשפר עוד יותר עם הקומפרסור Supercharger הכלול. חבילות הסאונד "the band and world" עבור Kontakt Player מספקות גיטרה קלאסית, בס, כלי הקשה אתניים ותופים שיהיו שימושיים לכל מלחין מוזיקה. Native Instruments כללו גם מבחר של פריסטים מספריות הסאונד Analog Dreams, Ethereal Earth ו-Hybrid Keys.


כדי להוריד את הגרסא החינמית של KOMPLETE START, צריך לפתוח חשבון באתר Native Instruments, ללחוץ על הלחצן GET KOMPLETE START בדף המוצר למטה ולהוריד את תוכנת מנהל הרישיונות Native Access. לאחר התקנת והפעלת המנהל, התחבר לתוכנה באמצעות המשתמש שלך באתר NI ותוכל להתקין כל חלק של KOMPLETE START בנפרד. ניתן להשתמש בתוכנה בכל מארח תואם תוסף VST, AU או AAX או כעצמאי באפליקציית Komplete Kontrol החינמית.


קישור להורדה: komplete start

Comments


bottom of page