top of page

IK Multimedia 3D Cab Room (AmpliTube Custom Shop)


IK Multimedia 3D Cab Room

חברת ik multimedia הודיע לאחרונה כי תכונת מיקום המיקרופון בתלת מימד של amplitube 4 פתוחה כעת במלואה בגרסא החינמית של מדמה המגברים amplitube custom shop.


בעבר המחיר לתוספת האופציה הזאת היה 645 שקל וכעת החברה החליטה לשלב את התוכנה כחלק עיקרי לתוכנה הזמין להורדה בחינם דרך מנהל ההורדות שלהם.


תוכנת aplitube custom shop היא תוכנת "freemium" שמציעה הרבה תכונות בסיסיות של התוכנה בחינם עם אופציה לקניית הרחבות בהמשך הדרך לפי הצרכים שלכם. גרסת הבסיס של AmpliTube Custom Shop מגיעה עם 24 דגמי ציוד כולל ארבעה מגברים, חמישה רמקולים שלושה מיקרופונים, שני אפקטים, טיונר ועוד.

מדי פעם החברה מחלקת הרחבות בחינם לזמן מוגבל ולכן שווה לעקוב אחר עדכונים


עם גישה לחדר 3D Cab Room, אתם יכולים לעצב את צליל הגיטרה שלכם על ידי מיקום חופשי של שני המיקרופונים בחדר של מגבר הגיטרה הווירטואלי. ניתן למקם את המיקרופונים בכל מקום בחלל התלת-ממד המדומה, מה שמאפשר לכם להתאים אישית את הטון של המגבר הנבחר ושילוב המיקרופון. כמובן, אתם יכולים לבחור להישאר עם חמשת המגברים ושלושה דגמי המיקרופונים הכלולים בחינם או לרכוש דגמים נוספים כדי להרחיב את ארסנל הציוד הווירטואלי שלך.


כדי להוריד את העותק החינמי של AmpliTube Custom Shop, פשוט בקרו בדף המוצר המקושר למטה ולחצו על כפתור "free demo". יש צורך ביצירת חשבון באתר (גם בחינם). הפונקציונליות החדשה של 3D Cab Room כבר כלולה בתוכנה, אין צורך בהתקנה נוספת.


התוכנה AmpliTube Custom Shop זמינה להורדה בחינם באמצעות מנהל ההורדות של החברה ikmultimedia

זמין עבור מחשבי PC ומחשבי Mac.


Comments


bottom of page