top of page

Creative FX by Izotope 49$

מבצע משתלם שלא תרצו לפספס!!


חבילת Creative FX של Izotope מוצעת כעת במחיר מדהים של $49 בלבד ב-Plugin Boutique, הנחה של 90% ממחיר המחירון שעומד על $497.


מה שזה אומר שאתם יכולים לחסוך סכום עצום של $448 בהשוואה לרכישת שלושת הפלאגינים הכלולים בחבילה בנפרד.


מה כוללת החבילה?


החבילה כוללת את VocalSynth 2 – חבילת אפקטים קוליים מתקדמת, Neoverb – פלאגין ריוורב אינטיליגנטי, ו-Stutter Edit 2 – יחידת אפקטים ליצירת אפקט סטוטר מרהיב. כל הפלאגינים הם בלעדיים למערכות 64-ביט וזמינים עבור Windows ו-macOS.


המבצע זמין באופן בלעדי ב-Plugin Boutique ולא נמצא באתר הרשמי של Izotope. בנוסף, רכישת החבילה או כל מוצר אחר ב-Plugin Boutique מעניקה לקונים את הזכות לבחור ולקבל בחינם את אחד הפלאגינים VCA Compressor או K7D Tape Delay לאחר הרכישה.


מה מציעים הפלאגינים?


פלאגין VocalSynth 2 ($199) – חבילת אפקטים קוליים המשלבת חמישה מודולים יצירתיים שאפשר לשלב, לצד אפקטים בסגנון "סטומפבוקס" לעיצוב גוון הקול. הפלאגין מציע כלים ייחודיים לעיבוד, שכבות, שילוב אפקטים ומורפינג של קול כדי ליצור סאונד ווקאלי ייחודי


פלאגין Neoverb ($99) – פלאגין ריוורב אינטיליגנטי המשלב איקיו מבוסס בינה מלאכותית וכלי עריכה מתקדמים.



הפלאגין מעוצב כך שיחסוך לכם זמן בניסיונות לעצב חללים קוליים ייחודיים, ללא יצירת עומס יתר במיקס. הפלאגין מנתח את האודיו כדי להימנע מארטיפקטים ו"באסים" מיותרים.


פלאגין Stutter Edit 2 ($199) – שיתוף פעולה בין Izotope והמפיק המוזיקלי האמריקאי BT, המיועד ליצור אפקטי סטוטר מפורסמים בלחיצה אחת. הפלאגין מאפשר לחתוך, לפרק ולעבד דגימות, טראקים ומיקסים בקלות, ומציע כלי עריכה ויצירת אפקטים מגוונים כגון מחוות ריתמיות, פילטרים סוחפים ואפקטים משובשים.


זמן מוגבל - אל תפספסו!


חשוב לציין ש-Plugin Boutique לא ציינה כמה זמן העסקה הנוכחית של חבילת Creative FX במחיר של $49 תהיה זמינה.


אם אתם שוקלים לרכוש את החבילה, כדאי להקדים ולנצל את ההנחה המיוחדת, ולהרוויח כלים עוצמתיים לעיצוב סאונד במחיר משתלם. לינק לרכישה באתר: creative FX



Comments


bottom of page