top of page

10 פלאגינים של Brainworx במחיר מגוחך של $49.99

אם אתם מחפשים כלים מתקדמים למיקס, תשמחו לדעת שיש פה חבילה שאסור לפספס! עד סוף אוקטובר, אתם יכולים להשיג 10 פלאגינים של Brainworx במחיר מגוחך של $49.99 – שזה הנחה ענקית של 96%!


חברת Brainworx הם שם מוכר בעולם הפלאגינים, והם ממשיכים לספק כלים מעולים להפקת מוזיקה ועיצוב סאונד. נכון, הפלאגינים בחבילת Brainworx Heritage הם קצת... איך לומר, ותיקים (חלקם עוד משנות ה-2000 המוקדמות), אבל איכותיים בטירוף. בואו נסתכל על כמה מהם מקרוב.




פלאגין ראשון - bx_cleansweep Pro – מנקה את התדרים הגבוהים והנמוכים של האודיו שלכם בצורה אלגנטית, עם פילטרים מתקדמים בצורות שונות, ומינימום בעיות פאזה.


הפלאגין השני - bx_control V2– כלי חובה למי שאוהב לשלוט על המיקס כמו מלך. הפלאגין הזה מאפשר לכם לשחק עם רוחב הסטראו, לסנן תדרים מונו, לאזן בין Mid-Side, ואפילו לעשות דברים כמו להחליף בין ערוצים שמאל וימין, לעבור למונו, ולנטר את הפאזות והפיקים.


פלאגין שלישי - bx_hybrid V2 – EQ פרמטרי עם 11 בנדים שמבוסס על פילטרים אנלוגיים, אבל משלב גם קצת קסם דיגיטלי. יש פה גם כמה פיצ'רים ייחודיים כמו פילטרים שמבוססים על ג'ויסטיק (כן, ג'ויסטיק) וכלי תצוגה של ספקטרום תדרים.


מחפשים לגרום למיקס שלכם להישמע "חזק וטוב"? bx_limiter הוא הפלאגין בשבילכם. בלי קשקושים מיותרים, הוא מגיע עם יכולות חיבור של ערוצי שמאל/ימין, סטורציה מובנית, וזמן שחרור מתכוונן. כל מה שצריך כדי לגרום למיקס שלכם לבלוט.


הפלאגין הבא - **bx_opto** – מדמה קומפרסור אופטי אנלוגי וידידותי למשתמש. מגיע גם עם פילטר סיידצ'יין וכפתור mix, כך שאפשר לדייק אותו בהתאם למה שאתם צריכים.


איקיו נוסף שיש לנו - bx_panEQ– עם 3 בנדים, אבל עם טוויסט: אתם יכולים למקם כל אחד מהם בכל מקום בשדה הסטראו. בלי קומבינות מורכבות או חיווטים מסובכים. גאוני.


לאוהבי הניצנוץ במיקס - bx_refinement – זה הפלאגין שלכם. הוא מוריד תדרים צורמים ונותן "נוכחות מבריקה" לתוצאה הסופית. מזכיר את Soothe 2, עם הרבה פחות שליטה. בחבילה הזו, זה יוצא ממש בזול.


סאטורטור מולטיבנד עם יכולת Mid-Side, והעברה למונו - bx_saturator V2. אם אתם אוהבים לשחק עם הסאונד ולהוסיף לו קצת סאטורציה, זה בדיוק הכלי שלכם.


קראו לו "הגביע הקדוש של חובבי הבאס" - bx_subsynth – מדמה את ה-dbX 120XP Subharmonic Synthesizer ומוסיף טווח נמוך עוצמתי למיקס שלכם. אז אם אתם מחפשים שהרמקולים ירעדו, הנה מה שחיפשתם.


ואחרון - bx_XL V2 – לימיטר Mid-Side עם שליטה בכמה שלבי לימיטינג, שיעזור לכם להגיע למאסטרים נקיים וחזקים בלי לגרום לעיוותים מיותרים.


כל הפלאגינים של Brainworx זמינים בפורמטים VST2, VST3, AU, AAX DSP, ו-AAX Native, כך שהם יתאימו גם למחשבי Windows וגם ל-macOS.


אל תפספסו את הדיל: **Brainworx Heritage Bundle** ב-96% הנחה עד ה-31 באוקטובר – רק $49.99!


לינק לרכישה:



Comments


bottom of page